حمله اشغالگران به متینا: ۳ سرباز اشغالگر ترکیه مجازات شدند

نیروهای مدافع خلق (ه‌پ‌گ) با بیان اینکه حمله اشغالگران به متینا ادامه دارد، اعلام کرد: «در این عملیات ۳ سرباز اشغالگر ترکیه مجازات شدند.»

بیانیه ه‌پ‌گ در رابطه با حملات اشغالگری

مرکز اطلاع‌رسانی و مطبوعاتی ه‌پ‌گ گفت: «حمله اشغالگران و بمباران زمینی و هوایی ارتش اشغالگر ترکیه علیه متینا ادامه دارد. نیروهای ما به اشغالگران پاسخ دادند و عملیات انجام دادند و ۳ اشغالگر را مجازات کردند.»

ه‌پ‌گ همچنین اطلاعات زیر را در مورد عملیات انجام شده و حملات ارتش اشغالگر ترکیه به اشتراک گذاشت:

«منطقه متینا؛

در ۲۱ آوریل ساعت ۱۴:۳۰ عملیاتی با تاکتیک حمله به اشغالگران در منطقه شِلازه انجام شد. در این عملیات که از دو جناح با سلاح انفرادی و خودکار صورت گرفت، ۳ اشغالگر مجازات شدند.

منطقه شهید دلیل در غرب زاپ؛

در ساعت ۱۱:۵۰ روز ۲۰ آوریل، اشغالگران در منطقه مقاومت تپه آمدیه با سلاح‌های خودکار متوسط ​مورد ​هدف و اصابت قرار گرفتند. این عملیات توسط نیروهای یژا استار ما انجام شد.

۲۰ آوریل ساعت ۱۲:۲۰ یک دوربین نظارتی متعلق به اشغالگران در منطقه مقاومت تپه آمدیه با تاکتیک تک‌تیراندازی هدف قرار گرفت و منهدم شد.

در ساعت ۱۳:۰۰ روز ۲۱ آوریل، اشغالگران در منطقه مقاومت تپه جودی با سلاح‌های خودکار متوسط مورد ​​هدف و اصابت قرار گرفتند.

حملات ارتش اشغالگر ترکیه با مواد منفجره ممنوعه؛

۲۱ آوریل تونل‌های جنگی ما در منطقه مقاومت تپه آمدیه واقع در منطقه شهید دلیل در غرب زاپ یک بار با پهپادهای حامل مواد منفجره بمباران شد.

حملات ارتش اشغالگر ترکیه؛

در روزهای ۱۹، ۲۰ و ۲۱ آوریل، منطقه گولکا، منطقه مقاومت بِشیلی در متینا ۲ بار، منطقه گوشین در خاکورک ۱ بار، منطقه مقاومت شهید ابراهیم در زاپ ۲ بار، مناطق مقاومت تپه بهار و تپه جودی در منطقه شهید دلیل در غرب زاپ ۹ بار، مناطق دشت کافیا و تپه‌ی رشید در گاره ۲ بار، در مجموع؛ ۱۶ بار توسط هواپیماهای جنگی بمباران شد.

در روزهای ۱۹ و ۲۰ آوریل، مناطق مقاومت تپه شهید کریم، تپه شهید چکدار، سَرِ متینا و تپه اورته در منطقه متینا توسط هلیکوپترهای تهاجمی بمباران شدند.»